תספורות גברים – פרק שני בסדרה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מידע מקצועי
עקבו אחרינו
מוצרים קשורים
לא נמצאו מוצרים

איזה תספורות גברים הכי אוהבים? מתי החלפתם תספורת לאחרונה? עכשיו תוכלו לבחור את התספורת שלכם לפי כל סוגי התספורות הפופולריות.

לכל גבר יש את הספר הקבוע שלו, יש ספרים שיודעים לספר מגוון רחב של תספורות ויש ספרים שיודעים לעשות כמה תספורות קבועות, מה השם של התספורת שלכם? האם ניסיתם פעם לאתגר את הספר שלכם בתספורות חדשה? בפרק הזה נסקר את התספורות: ״אמן״, ״אפרו״ ו״פרוע״

תספורת ״אמן״ – ARTIST

לא כל אחד יכול להכריז על עצמו כאמן, אבל אם כבר הכרזת אז לפחות תשלב את התספורת לדמות.

אמנים מוכרים מהמאה העשרים התבלטו בתספורות האמנים המוזרות שלהם, אמנים כמו "סלבדור דאלי" שגידל שפם משוגע, או "סמואל באקט" הסופר האירי שתמיד דאג שהתספורות שלו תהיה חופשיה ומגניבה.

אמנים דואגים להעביר את המסר האמנותי שלהם דרך הלבוש והתספורת שלהם, התספורות בדרך כלל מפוזרות ומסודרות בו זמנית, כאוס עם סדר או בקיצור אומנות.

 

תספורת – מתאימה לשיער קצר עד בינוני אבל חוץ מזה אין חוקים לתספורת, וזה בעצם הנקודה, התספורת היא לגמרי ייחודית ושונה מכל התספורות האחרות, והיא פרי היצירה של הספר או האמן.

אפשר להשתמש בכלים לא סטנדרטים בשביל לעצב את התספורת, בדרך כלל השיער בצדדים קצר והחלק העליון עם קוצים גדולים לכל הכיוונים, התספורת מעניקה מראה מקורי, יצירתי ולא ממסדי.

 


תספורת ״אפרו״ – AFRO

תספורת אפרו זה חגיגה של השיער המתולתל, תספורת עם עוצמה וטבעיות. ככל שהשיער יותר צפוף, מתולתל וצפוף ככה התספורת תראה יותר טוב.

התספורת התגלתה בסוף המאה התשע עשרה ע״י אפרו-אמריקאים, ומשם תעשיית האפרו רק גדלה, מבחר מוצרים לעיצוב האפרו הופצו בשוק כמו גם מסרקים מיוחדים לשמירה על עיצוב כדור השיער. המבנה העגול והנפוח של התספורת מבדיל אותה מתספורת פזור.

 

תספורת – השיער מסודר ונגזר בגודל בינוני עד ארוך, בצורת עיגול בהתאם למבנה הראש, מפוזר ועומד הרחק מהשורשים. בדרך כלל משתמשים בג׳ל או ספריי בשביל לשמור על התסרוקת, שיער צפוף מאוד לא צריך חומרים רק הברשה וניפוח.

 


תספורת ״פרוע״ "פזור״ – UNTAMED

תספורת גברים אמיתית שהכי מתאים לה זקן ארוך ושופע, תספורת שופעת, טבעית, רומנטית וחסרת מעצורים שמראה את הגבריות בצורה הכי טובה.

בעבר שיער וזקן ארוך שימש גברים כדרך לשמור על הפנים והראש מפני קור ומצבי מזג אוויר קיצוניים, היום התספורת משמשת גברים אופנתיים, ובדרך כלל מסורקת לכיוון מסוים או מסודרת מעט כדאי להתאים את הסגנון המופרע לחיים בעיר.

תספורת – מתאימה לשיער בינוני עד ארוך מאוד, אין צורך לגזור את השיער בכלל, פשוט לתת לשיער לגדול לכל הכיוונים, גם את הזקן לא צריך לגזור או לקצוץ.


לחלק הראשון – 

לחלק השלישי – 

 


הנס מגזין לגברים – כתבות ותוכן בנושאים שונים מעולם הגברים. כל מה שמעניין גברים במקום אחד. Hans Manly Care יצרן מוצרי כחול-לבן לגברים ויבואן רשמי של מוצרי פרימיום לטיפוח השיער והגוף Reuzel Isreal המותג ההולנדי לברברשופ שכבש את העולם, עם מגוון מוצרים לשימושים שונים, לטיפוח ועיצוב השיער, הזקן והגוף.

Wiz Marketing - Digital Marketing

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *