תספורות גברים – פרק שלישי בסדרה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מידע מקצועי
עקבו אחרינו
מוצרים קשורים
לא נמצאו מוצרים

 

תספורות גברים – פרק שלישי בסדרה

בהמשך לסדרת מאמרים של תספורות לגבר, כל התספורות השוות לגבר, בפעם הבאה שאתה הולך לברבר-שופ תוכל לבקש את התספורת שאתה הכי אוהב, הנס אסף בשבילכם את תספורות הגברים הכי מפורסמות ופופולריות

סגנון של גברים נקבע בעזרת לבוש ומראה, התספורת שלך בדרך כלל תהיה מותאמת לסגנון לבוש או לאופי שלך, גבר ממוצע מחליף כמה סוגי תספורות במהלך החיים שלו. איזה תספורות גברים אתם אוהבים יותר? בפרק הזה נסקר את התספורות: ״רוק אנד רול״, ״קיסר״ ו״אנדר-קאט״.

 

תספורת ״רוק-אנד-רול״, ״רוק-אבילי״, ״גריזר״ – ROCKABILLY

תספורת שזכורה בעיקר לגברים מעל גיל שלושים, בתור התספורת של אלביס, היום התספורת עברה שדרוג והיא מופיע בעיקר עם שילוב של גילוח בהדרגה בצדדים ועדיין פופולרית גם כמו שהיא.

תסרוקות הגריזר או הרוקאבילי הפכו לפופולריות אצל גברים בשנות החמישים, בהשראת הרוק אנד רול, זמרים ושחקנים בולטים באותה תקופה בחרו את התספורת, ג׳יימס דין, אלביס פרסלי ועוד. גם בארץ התספורת הופיעה בסרטים מפורסמים כמו אסקימו לימון. התספורת נוצרה כסוג של בריחה מתרבות שמרנית של העבר למשהו יותר נועז ומרדני.

תספורת – מתאימה לשיער קצר עד בינוני, לשיער יחסית צפוף שנראה טוב עם כמות נכבדת של ווקס או פומייד, תספורת מתאימה לגברים שמבליטים את הגבריות שלהם, מעיל עור הולך טוב ביחד, בדרך כלל משתמשים לעיצוב בווקס או פומייד לשיער, למראה חלקלק ויציב, אפשר להשתמש במסרק בעל שיניים רחבות.

היום יש כבר הרבה עיצובים לתספורת, בצדדים אפשר שיהיה ארוך ואפשר קצר, מדורג בכל האורכים או לא בכלל, הדבר הכי חשוב זה שהחלק העליון וכל שאר השיער יהיה מרוח בעזרת הווקס לאחור או לצד. העיצוב העליון גם משתנה, ניתן להוסיף גם קו עיצוב מודגש במקום שבו מתחלק השיער.

 


תספורת ״קיסר״, ״סיזר״ – CAESAR

תספורת קיסר שפותרת לך הרבה בעיות בחיים, גם מראה עוצמתי וקלאסי, וגם לא מצריכה הרבה השקעה ותחזוקה, רק לסרק קדימה וזהו, אפשר להשאיר טבעי או להשתמש בווקס או בפומייד להחזקת השיער.

התספורת נקראת על שמו של הקיסר הרומי טיבריוס קיסר, שאהב את התסרוקת הזאת במיוחד. התספורת הייתה פופולרית בעבר אצל שחקנים במערב אנגליה ובניו יורק, חזרה לאופנה המערבית משנות התשעים, והיום ניתן לראות סגנונות שונים לתסרוקת.

תספורת – תסרוקת קיסר מתאימה לשיער קצר עד בינוני, החיתוך של הפוני נעשה בצורה אופקית. השיער בשכבות לכל האורך. בדרך כלל השיער מוברש קדימה והחיתוך של הפוני נעשה במיקום גבוה למצח ובקו ישר בדרך כלל, השיער מושטח קדימה או מוחזק בעזרת ווקס לעיצוב, השיער בצדדים יכול להיות מדורג, מגולח או מסורק קדימה.

 


תספורת ״אנדר-קאט״ – UNDERCUT

תספורת אנדר-קאט מאפשרת לך לשמור על מראה נקי ומסודר ולא מצריכה הרבה תחזוקה, תספורת שבעבר נחשבה למעוררת מחלוקת, נחשבת כיום לאחת התספורות המובילות.

אנדר-קאט היא תסרוקת אופנתית מתחילת המאה העשרים, בעיקר בקרב גברים, התספורת חזרה לאופנה בשנות השמונים ושוב לפני שנים אחדות.

בעבר התספורת שימשה חיילים וכנופיות, כאשר הקסדה הסתירה את החלק העליון הארוך, ורק צדדים מגולחים היו נראים.

תספורת – בדרך כלל הצדדים מאוד קצרים או מגולחים (ללא הדרגה כמעט), הגילוח עולה גבוה יותר מאשר תספורת אחרות, את החלק העליון אפשר לעצב איך שרוצים, קצר, ארוך, קוקו, לאחור או לצד, ניתן להשתמש בווקס או חימר להחזקת השיער.


לחלק הראשון – 

לחלק השני – 

 


הנס מגזין לגברים – כתבות ותוכן בנושאים שונים מעולם הגברים. כל מה שמעניין גברים במקום אחד. Hans Manly Care יצרן מוצרי כחול-לבן לגברים ויבואן רשמי של מוצרי פרימיום לטיפוח השיער והגוף Reuzel Isreal המותג ההולנדי לברברשופ שכבש את העולם, עם מגוון מוצרים לשימושים שונים, לטיפוח ועיצוב השיער, הזקן והגוף.

Wiz Marketing - Digital Marketing

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *