הטיפים הכי חמים לגידול, שמירה וטיפוח הזקן בקיץ

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
מידע מקצועי
עקבו אחרינו
מוצרים קשורים
Reuzel_Spray_Grooming_Tonic_355ml

ספריי טוניק טיפוח רוזל

70.00110.00

ספריי טוניק הטיפוח של REUZEL נותן אחיזה ותחושה טבעית ארוכת זמן לכל סוגי השיער, עם קלות השימוש של בקבוק תרסיס.
מושלם לשיער לאחר שיובש במייבש שיער, ועוזר להגן על השיער מנזקי החום.
פורמולה מושלמת לשימוש לשיער דק.

70.00110.00בחר אפשרויות

קרם-טיפוח

קרם טיפוח רוזל

100.00

קרם הטיפוח של REUZEL מספק אחיזה קלילה ומתאים לכל סוגי השיער, במיוחד לשיער עדין ודק היכן שנדרשת הוספת מרקם לשיער.
הקרם משתלט על השיער ובסיום משאיר אותו עם גימור ברק נמוך עדין. בשפורפרת 100 מ״ל.

100.00הוספה לסל

 

הטיפים הכי חמים לגידול, שמירה וטיפוח הזקן בקיץ

איך עוברים את הקיץ בלי להוריד את הזקן? מה הם הדברים שחייבים לעשות בשביל לשמור על הזקן בקיץ? לכל עונה יש את החוקים שלה, איך לשרוד את הקיץ הישראלי עם זקן ועדיין להישאר רענן, אספנו לכם שישה חוקי ברזל לשמירה על הזקן בקיץ.

שנייה לפני שהחום הכבד מגיע, הכינו את עצמכם ואת הזקן שלכם לקיץ, העונה הכי ארוכה והכי חמה בשנה, לפני שאתם מקבלים החלטות בנושא הזקן, חשוב שתבינו איך שומרים על הזקן בעונת הקיץ.

 

הזוי, אבל עם זקן פחות חם – כן, תתפלאו לשמוע שדווקא לשמור על זקן ארוך בתקופת הקיץ זה המעשה הכי שפוי. זקן ארוך מכסה את הצוואר ואת העורקים החשובים בצוואר מהשמש ובכך מונע מחום הגוף לעלות. לכן אם יש לכם זקן ארוך אל תחשבו לקצוץ אותו לפני הקיץ, ההפך. אם יש לכם זקן באורך בינוני אז כן כדאי לכם לקצץ אותו לפני הקיץ שיהיה לכם פחות חם ויותר קל לתחזק בשמן לזקן ושטיפה יומית.

 

זיעה מטפטפת – בארץ אחוזי הלחות גבוהים מאוד, אז כולם מזיעים, זיעה מהראש והפרצוף נוזלת לזקן ונספגת בשיער, ולכן בקיץ מומלץ לשטוף את הזקן לעיתים קרובות יותר בשביל להוריד את כל הלכלוך והזיעה. לאחר השטיפה מומלץ להזין בלחות את השיער עם מרכך לזקן שיחזיר את הלחות ויעזור לזקן להישאר בריא.

 

ספריי מים – בשביל הטיפ הזה אתם צריכים למצוא בקבוק קטן של ספריי ולמלא בו מים, בימים חמים מאוד מומלץ להשפריץ מידי פעם כמה שפריצים על הזקן, ואז תקבלו את אפקט הקירור, כמו של מזגן, הטיפות הקטנות שנשארות על הזקן יחד עם טיפה רוח יקרר אותכם מהחום הכבד.

 

על הקשקש – גם לזקן יש קשקשים, ויש כאלה שסובלים מקשקשים בעיקר בעונת הקיץ. מתחת לזקן יש עור שחייבים לטפל בו. חשוב לנקות את העור ואת הקשקשים של הזקן עם שמפו לזקן כל יום בבוקר ובערב או לפחות פעם אחת ביום ערב או בוקר.

 

מסרק לזקן – לא סתם יש מברשת מיוחדת שמתאימה לזקן, שימוש במסרק בעל שיניים רחבות חשוב מאוד בעונה החמה, מידי פעם חשוב להבריש את הזקן מהחלק התחתון כלפי מעלה (נגד כיוון הגדילה) ובכך להוריד את כל שאריות העור שנשארות על הזקן, בנוסף חשוב להפעיל את העור דרך הסירוק.

 

קרם הגנה – הקרם הזה ששמים כל פעם שהולכים לים, אז אותו, כל יום. השמש בארץ חזקה מאוד ולכן חשוב לשים כל יום לפני שיוצאים מהבית קרם הגנה על הפנים, עורף ולא לשכוח אוזניים. לא רק בשביל לשמור על העור בריא לאורך שנים, השיער שלכם יהיה יותר בריא וחזק, עור בריא שווה שיער בריא.

 

הקיץ הוא לא תירוץ להתגלח, תמשיכו לגדל ולטפח את הזקן שלכם.

 

 

 


הנס מגזין לגברים – כתבות ותוכן בנושאים שונים מעולם הגברים. כל מה שמעניין גברים במקום אחד. Hans Manly Care יצרן מוצרי כחול-לבן לגברים ויבואן רשמי של מוצרי פרימיום לטיפוח השיער והגוף Reuzel Isreal המותג ההולנדי לברברשופ שכבש את העולם, עם מגוון מוצרים לשימושים שונים, לטיפוח ועיצוב השיער, הזקן והגוף.

Wiz Marketing - Digital Marketing

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *